update: april 2015

De handbalvereniging Margraten is in 1974 opgericht door Lou Wijngaard en Huub Senden. In september wordt er begonnen met trainen. De trainingen vinden plaats op het door de gemeente aangelegde verharde buitenveld naast de gymzaal. In de wintermaanden wordt er getraind in de gymzaal en het Gemeenschapshuis van Margraten. In de onderstaande overzichten vindt u veel informatie over de Handbalvereniging Margraten, haar teams, de kampioenschappen, de competities, jubilarissen, scheidsrechters, ereleden en nog veel meer. Momenteel (2015) telt de vereniging ca. 120 leden. Door het doen plaatsvinden van 'handbal op school' en handbalclinics neemt het leden aantal, met name bij de jongste jeugd (6, 7 en 8 jarigen) weer toe. Ook zijn er weer jongens die komen handballen! Een goede ontwikkeling.

Hebt u vragen, opmerkingen en/of suggesties, neem dan kontact op met Huub Senden (043-4582001) of stuur een e-mail naar huub.senden@hccnet.nl

Veel leesplezier!

Alle kampioenschappen

Historie 3 - Handbalvereniging Margraten 2009 tot 2014 (met foto's)